لمینت دندان کامپوزیت چیست + آیا دندونامو لمینت کنم یا کامپوزیت

فرق لمینت و کامپوزیت و ایمپلنت آذر و دی 1401 فیلم لمینت کامپوزیتی

لمینت دندان کامپوزیت چیست + آیا دندونامو لمینت کنم یا کامپوزیت

فرق لمینت و کامپوزیت و ایمپلنت آذر و دی 1401 فیلم لمینت کامپوزیتی

آیا افرادی هستند که نمی توانند دندان های خود را لمینت کنند

از لمینت های دندان می توان برای اصلاح عیوب جزئی و عمده دندان استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر دندان‌های واقعاً سفید و براق می‌خواهید، روکش‌های دندان بهترین انتخاب هستند.لمینت ها را اردتودنسی فوری می نامند زیرا برای "صاف کردن" دندان ها در مدت زمان بسیار کوتاه استفاده می شوند.بستن فاصله بین دندان ها یکی از کاربردهای اصلی لمینت های دندانی است.







آیا افرادی هستند که نمی توانند دندان های خود را لمینت کنند :


بله لمینت دندان برای اشخاصی که به دلیل پوسیدگی دندان یا بیماری فعال لثه دندان های ناسالمی دارند.افرادی که دندان های ضعیفی به دلیل پوسیدگی، شکستگی یا پرکردگی دارند (دندان های بزرگ). مردان یا زنانی  که مینای کافی روی سطح دندان ندارند. عزیزانی که دندان قروچه می کنند و دندان قروچه می کنند. زیرا این عمل می تواند باعث ایجاد ترک یا شکاف شود





مزایا و معایب لمینت دندان چیست :


 زمانی که دندان شکسته یا ترک خورده است، قابل ترمیم نیست و باید تعویض شود.لمینت غیر قابل برگشت: زمانی که لمینت روی دندان قرار می گیرد، مقداری از لایه سطحی دندان تراشیده می شود که می توان برای مدتی از آن استفاده کرد و سپس آن را برداشت و با چیز دیگری پر کرد. به همین دلیل به کسانی که نمی خواهند برای همیشه با این عارضه مواجه شوند، توصیه می شود با استفاده از روش های دیگری مانند کامپوزیت دندان، دندان های خود را زیبا کنند.قیمت بالا دارد ممکن است حساسیت دندانی ایجاد کند امکان پوسیدگی دندان در موقعی که لمینت توسط  دکتر انجام گیرد.






میزان تراش دندان لمینت دندان چقدره :


لمینت سرامیکی دندان  نیاز به پولیش بسیار دقیق با توجه به وضعیت دندان های هر فرد دارد، یعنی باید با تغییر شکل سطح دندان یکی پس از دیگری بستری ایده آل ایجاد کرد. لمینت های سرامیکی به بهترین شکل ممکن می نشینند یا در برخی موارد غیر ضروری هستند. به این ترتیب سطح دندان تغییر می کند. تعداد دندان قروچه ها از 0.5 میلی متر تا 0.7 میلی متر برابر با ضخامت لمینت مورد استفاده است. .




سخن پایانی :


 لمینت دندان یکی از بهترین وبه روز ترین  فناوری هایی است که برای ترمیم دندان های آسیب دیده طراحی شده است. در صورت انتخاب این روش و انجام درمان های ارتودنسی به شما قول می دهیم که جذابیت و شادابی به چهره شما بازگردد و با ظاهری مطمئن تر در جامعه ظاهر شوید. البته انواع مختلفی از لمینت دندان وجود دارد و کسانی که قصد تهیه لمینت را دارند باید اطلاعات کافی در مورد این موضوع داشته باشند تا بتوانند تصمیم درستی بگیرند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد